tirsdag 20. oktober 2009

Husmus

Butikken "Cornelias hus" i jomfrugata i Trondheim er min desiderte favorittbutikk. Her finner du tolix, durance, Iris hantverk, greengate, lisbeth dahl, rice, catch kidston, Odd Molly og maileg (og mye mer!) i skjønn forening med antikke møbler og andre skatter...

Blant herlige barneklær og skjønne treleker, fant jeg denne esken med en liten maileg mus i... Kombinasjonen av eske "som minner meg om et eller annet jeg hadde da jeg var liten", søtt kosedyr og nydelige sengeklær, gjorde at jeg ikke kunne gå fra den...

Heldigvis har jeg en liten frøken som jeg visste kom til å elske denne husmusa :)

Gaven ble mottatt med stormende jubel, og både mor og datter er svært betatt...!

Nyyyyydelig!
Gleder meg til neste tur til Cornelias hus... :)


Ønsker deg en strålende dag!

4 kommentarer:

Bless by Tone sa...

ÅÅÅH, denne var fantastisk - den tror jeg måtte blitt med meg også hjem.

mi-rachel sa...

søt!!

borghild sa...

Såå skjønn! Jeg er også stor fan av Cornelias Hus, det er bare så dumt at jeg sjelden er 'hjemme', så det er ikke ofte jeg får vært der. Og så hørtes det jo ekstra koselig ut med en sånn langhelgtur!! Klem B:)

beate sa...

å helle dussan. så skjønn, og så utrolig forseggjort!

ønsker deg en fin dag
klem Beate