mandag 19. oktober 2009

Helgens investeringer

Når jeg er på handletur blir det alltid en ny kopp eller to, eller tre... :)
Kopp fra Greengate, Pukka te, og nyeste utgave av " Drömhem & trädgård". En perfekt kombinasjon :)

Fem nye kopper fra kremmerhuset her. Herlig med litt mer farge på kjøkkenet. Det ble tilsammen 8 nye kopper i denne omgang. Mannen mener vi snart på bygge på kjøkkeninnredningen, og det er jeg posistivt innstilt til :) hehe!

To barometer lamper fra Ikea ble også innkjøpt. En bordlampe, og en stålampe. To små turkise vaser fikk også bli med hjem. (En fra Rice kjøpt på Lille engel, og en fra kremmerhuset) Jeg tror ikke vasene hører hjemme der de står nå, så de blir nok flyttet i løpet av morgendagen.
Fortsettelse følger i morgen.... ;)
Klem, Madeleine!




2 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

Heisann:)her har eg ikkje vore før!Så koselig da:)Kjem att snart:)
Nattaklem

bloggen... sa...

åå, elsker hjemmet ditt allerede, kommer nok til å inspirere meg mye:) ha en fin uke:)