søndag 11. oktober 2009

Dilla på bokser!

De som kjenner meg vet at jeg har en forkjærlighet for bokser.. Fine bokser, praktiske bokser, små bokser og store bokser.. Tupperware, Ikea, arvegods, Blafre og Dixie.. Man kan aldri få for mange.. ;)


Den skjønne boksen over er fra Blafre, og er kjøpt av Ingeborg som har bloggen Made by Molla.
Av henne har jeg også kjøpt fine matbokser og kort. Lillebror bruker denne fine boksen til lekedyra sine.


Ha en riktig fin søndag alle sammen!
Jeg har arbeidshelg, så min ettermiddag og kveld skal tilbringes på jobb.

4 kommentarer:

mi-rachel sa...

veldig koselige bilder.
og tøff boks.

Ingrid_blafre sa...

Å, så stas at en av boksene våre eies av en så søt liten kar! En stooor ære :-)

Hyttehuset sa...

Eg elskar også boksar, men her ikkje ein slik stor Blafreboks. Skulle gjerne hatt ein slik eg og for han var knallskjønn. Heldige lillebror!

Koseleg blogg du har!

Karna sa...

Bokser i alle farger og fasonger er kjempe lurt...eneste problemet mitt er at jeg ikke husker hvilke boks jeg har lagt tingene i, slik at det blir litt leting når jeg skal finne frem igjen feks skopussen som blir alt for sjelden brukt...he,he...

Veldig fin boks fra Blafre!