torsdag 14. januar 2010

Dagen i dag


Er en herlig fridag!
Litt hekling, litt husarbeid, og litt lek og kos med lillebror som også har fri i dag.
Jeg hekler på et teppe til lille Eirik som ble født like før jul.
Planen er å bli ferdig til neste uke, så her må det hekles og monteres... :)




Tirsdagens Molde-tur sørget for at det ble litt vårblomster innendørs.
Og mine "små" indiskakopper, fungerer jammen godt som blomsterkrukker også ;)


Til jul fikk vi denne Pondus-kalenderen.
Jeg leser sjelden tegneserier ellers, men nå er Pondus fast hver morgen.
(De eldste ungene er også fans, men jeg håper de ikke skjønner riktig alt ennå... ;)


Hihi!

Ha en fortsatt fin torsdag!


16 kommentarer:

DUNNISMoR sa...

Så nydelege fargar du har valgt til teppet! Har også lyst til å prøve meg på eit slikt, men har så altfor mange påbegynte strikkeprosjekt som må gjerast ferdige fyrst. Herleg med Primula og Hortensia...skal snope litt i blomsterbutikken til helga, få litt farge på tilværet:)
Ha ein fin kveld!

Made by Molla sa...

Hørtes ut som en perfekt fridag;) Jeg også vil ha!

Tove sa...

Det ser ut til å bli et kjempenydelig teppe, herlige farger:) Og søte blomster du hadde kjøpt

FlorasFrue sa...

Hi, hi, gøy med Pondus :)
Jeg har selv heklet et barneteppe i akkurat samme fargene, med dobbelt garn.. Det blir kjempefint!
Ha en fin kveld

beate sa...

Heisann!
Herlige farger du hekler med!

Digger Pondus!

klem Beate

Bjørg sa...

Så koselig blogg du har. Nydelig fargesammensetning på hekleprosjektet ditt :-)
Mvh Bjørg

Anne (Moseplassen) sa...

Så koselige farger :) Nå ble jeg glad, både strikkefargene og koppfargen og blomsterfargen :D

og pst, jeg gleder meg absolutt til hagesesongen starter hos deg!

Arneberg sa...

Hei!Deilig å se litt vårblomster igjen...koselige bilder:-)Ellers vil jeg ønske deg en riktig god helg!Hilsen Mona

Janita sa...

ååå...så fint teppe!! Heldige oss :-)
Så mange koselige innlegg på bloggen din i det siste, blir glad hver gang jeg er innom her ;-)
Gi lyd fra deg når du ser hvilken dag det passer å komme på besøk. Vi gleder oss!!

Mona Christin sa...

Hei.

Har noe til deg på bloggen min.

Klem fra Mona C

Kjersti sa...

Sååå fint. Flinke!
God helg til deg også
Klem Kjersti

Fru Fly * Heidi sa...

Pondus er kjempetidig!:) Og det teppet ser helt nydelig ut, vakre farger!!♥ Ha en flott helg! Klem Heidi

rule sa...

Kom tilfeldigvis inn på bloggen din,og her var det masse inspirasjon å hente!! Håper det er greit at jeg følger deg videre:-)
God helg!!
Hilsen Ruth

UNDRING sa...

Det ser ut til å bli et nydelig teppe. Herlig med litt vårfarger inne nå!

MonjaHelene sa...

Så nydelig fargekombinasjon i dette teppet !:)
Det blir nok mottaker kejmpelykkelig over å få.
Så flink du er å hekle:)

Jeg lo meg skakk over den stripen ifra Pondus :-D
Pondus er jo vanvittig morsom og jeg er en svoren tilhenger.

Please ,ha en Pondus stripe med av og til ,det er så gøy !:)


Fortsatt fin helg !:)

Klem

PS. Om du liker episoder med humor på DVD,så er My name is Earl noe.Vanvittig morsomt.Jeg så to epsioder med min sønn idag ,og holdt på å miste pusten så mye lo jeg:-D
Naiv amerikansk lett humor på sitt beste.Men tidvis litt på kanten;))

Lotta sa...

Hei i natten...Får ikke sove..drukket kaffe...
Det teppet så veldig fint ut! Flinka!
Ønsker deg en fin og underbar mandag:)
Klemmer til deg